warme groetjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elleke - WaarBenJij.nu warme groetjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elleke - WaarBenJij.nu

warme groetjes

Door: Elleke

Blijf op de hoogte en volg Elleke

01 December 2007 | Nederland, Amsterdam

heey mense aan de andere kant van ons wereldje
hier is t nog steeds lekker warm lekker zonnetje en morgen lekker vrij in barbedos dus dat word ff lekker naar het strand weer beetje bruin worden, ben weer wit aant worden, ofjah ben nog eigenlijk helemaal niet echt gekleurd geweest..

eefje.. weet wel dat jij dat niet was geweest, dat was echte brabantse jaloersigheid en weet wel wie dat was, ik ken er maar een die echt zo brabants spreekt.. maar aan de anderekant is t ook best wel schattig dat hij jaloer is.. haha. trouwens hij heeft t alweer verwijderd..
tot snel weer

dikke kus en ik stuur wat warme zonnestraaltjes jullie kant op

  • 01 December 2007 - 08:57

    Dorit:

    hoi hoi,het is hier, regen-regen-en nog eens regen.geniet maar lekker van het warme zonnetje in barbados. groetjes van alle brugpeopletjes.

  • 03 December 2007 - 18:15

    Anja 2:

    hi hi kheb me net aangemeld om jouw belevenissen te kunnen volgen.
    Van wat ik heb gelezen en gezien heb jij het daar best naar de zin...houden zo...geniet van alle mooie momenten en van het lekkere klimaat!!!
    Hoop dat je ook heel veel ervaring opdoet wat je werk betreft.
    Heel veel liefs en ik zal een roseetje op je drinken!!!!!!!!!!!

  • 04 December 2007 - 17:00

    Eefje:

    Gelukkig, alles weer goed.
    El, nog bedankt voor je kaart, heeeel leuk, ik ga hem zondag aan Oma laten zien.
    Groetjes en liefs, Eveline

  • 05 December 2007 - 20:08

    Chantal:

    Heey! Hier alles goe met ons, wel een bietje druk op m'n werk door de verhuizing van de kantoren naar eindhove over 1,5 week.. dus zit er een beetje doorheen geloof ik. Maar I will survive! Hoe ist daaro? nog geen heimwee ofzo? Ik denk het niet want als ik het zo hoor is 't daar heerlijk weer terwijl het hier alleen maar lijkt de regenen.. ben benieuwd hoe je het zelf daar vindt en ik hoop dat je t snel wat drukker hebt zodat je je niet verveelt. lots of kisses van mij en van maus natuurlijk

  • 09 December 2007 - 00:40

    Anja:

    hoi ell
    heb al een paar dagen niks van je gehoord
    alles oke ???
    laat eens iets van je horen.
    heb nog een nieuwtje voor je.
    de schrik van de sauna mag niet meer bij ons werken.
    je weet wel wie ik bedoel he !
    m dus , we hebben 2 nieuwe en ik moet zeggen ...leuke meiden.
    en ze vinden het ook leuk om bij ons te werken , eentje voor de zaterdag en eentje voor als ik vij ben.
    niemand kan natuurlijk aan elleke tippen.. maar ze leren snel en zijn verder oke.

    liefs anja xxx

  • 09 December 2007 - 22:42

    ..:

    schip, gecondoleerd met het grote verlies van de beste masseuse

  • 13 December 2007 - 14:19

    Silvia:

    hey elleke
    hier is nu geen goed weer hebben wat nachtvorst al gehad. maar geniet jij maar van het mooi weer daar en alvast heel fijne feest dagen die er aan komen. groetjes van silvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2008

wat was er te zien..onderweg

01 December 2007

warme groetjes

28 November 2007

boring

26 November 2007

Verkeerde adres

23 November 2007

tja...
Elleke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 34871

Voorgaande reizen:

22 Januari 2012 - 19 Juni 2012

South Africa - Cape Town

01 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: