mn eerste cruise achter de rug - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Elleke - WaarBenJij.nu mn eerste cruise achter de rug - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Elleke - WaarBenJij.nu

mn eerste cruise achter de rug

Door: Elleke

Blijf op de hoogte en volg Elleke

06 November 2007 | Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Eerste cruise achter de rug! Nou echt zo bijzonder was deze cruise niet, was echt slappe hap, om het zo maar eens te zeggen. Iedereen baalde echt van het niks doen en dus maar een beetje verdienen. Gister en vandaag waren we de hele dag op zee, en normaal zijn deze dagen helemaal vol geboekt, ik had echt helemaal geen behandelingen, dus ik ging met het mobiele massage stoeltje vlak bij het zwembad staan. Zo heel veel mensen kwamen er niet op af, maar heb toch maar weer even mooi 15 mensen gehad in die 2 dagen, was 10 min voor $20, opzich best goedkoop, maar deze mensen hadden blijkbaar niet veel geld. Een meisje had zelfs een vrouw die er 3 jaar voor gespaard had om een cruise vakantie te boeken.
Maar goed door mijn initiatief te tonen met deckmassages is hij wel positief geworden. Hij zei dat ik veel energie toonde en vroeg wat mijn passie is, eigenlijk alles zei ik, maar toen vroeg hij het nog een keer wat ik echt wilde. Heb toen gekozen voor seaweed, is een pakking met algen met een massage, is een dure behandeling, dus kan ik veel op verdienen.
Morgen begint de nieuw cruise, en ik sta weer op het zelfde warme niet veel te doen plekje. Er komt een nieuw meisje,geloof uit Bulgarije dat hij zei, en die moet ik wegwijs maken in de spa, omdat ik nog vol positieve energie zit (ja zo zei hij) en als ik zo doorga dan krijg ik snel mijn eigen collum met seaweed. Dat betekend dus lekker een eigen hokkie, met douche, volle dagen, lekker verdienen en ik weer happy-er:).
dikke kus!

  • 06 November 2007 - 07:06

    Eefje:

    Ha die Elleke,
    Ik zie dat jij bovenstaande bericht schrijft om 4.54 uur. Wel apart, want hier is het nu 8.00 uur. Dus ik schrijf jou eerder een antwoord dan dat jij het verhaal hebt opgeschreven. Wel heel bijzonder. Klinkt allemaal goed hierboven. Lekker zo doorgaan.
    Had je gisteren nog gebeld echter de telefoon doet het niet. Zal nog vaker proberen.
    Liefs en groetjes, Eveline

  • 06 November 2007 - 08:27

    Dorit:

    Hey meissie, je krijgt al een lekker bruin kleurtje,ik hoop voor je dat je snel een eigen plekkie krijgt, en dat de volgende cruise, een overdaad van rijke stinkers heeft, die gooien met geld. Heb je lekker wat te doen, en regel je zelf je tokootje. Groetjes en tot schrijfs.

  • 06 November 2007 - 19:41

    Sander:

    Kijk echt Hollandse mentaliteit, aanpakken. Dat kunnen ze erg waarderen in the USA. Tof om te lezen dat je je draai een beetje aan het vinden bent. Euh was de kapitein dronken dat hij je op de brug liet (ha ha) Lekker aan de zwier met zeewier. Heb je nog een beetje tijd om zelf dingen te doen op de boot? of te wel vrije-tijd? Bij ons is alles goed, het feestje is goed verlopen maar we misten je wel een beetje. We hebben een bod gedaan op het nieuwe huis, en we hebben er een goed gevoel bij. Vandaag hebben we ook al kandidaat kopers gehad voor ons huis. Heel toevallig kwam er een jong stel langs gelopen die net in de straat een ander huis gezien hadden. Ze waren erg weg van ons huis. Ps die stomme eikel van hierlangs gaat nu in een keer verhuizen, kon ie dat niet eerder doen. Maar ja, stijgt in ieder geval ons huis weer een beetje in waarde. Nou genoeg geouwehoerd. Spreek je laters en een knuffel van je zus en mij. Greetz Sander

  • 06 November 2007 - 19:48

    BIG Sister:

    Leuke foto op de brug! Gas erop hahaha... maar dat mocht zeker niet.

    Dikke knuf en kuzz

  • 07 November 2007 - 12:33

    Annelien:

    Hey Elleke,

    Hoe is het met je daar op dat cruise schip?
    Ik lees iedere keer met veel plezier je verhalen.
    Hopelijk heb je snel helemaal je eigen plekkie, en wordt het wat drukker zodat je lekker aan de slag kan!

    Bij ons op de health spa zijn inmiddels al weer heel wat veranderingen.
    Karin & Nicole gaan ons verlaten en ik ga 2 daagjes werken zodat ik thuis lekker kan gaan uitbreiden.
    Dus van het team is niet veel meer over helaas.

    Nou meid ik hou je op de hoogte!
    Succes ermee!

    Groetjes Annelien

  • 08 November 2007 - 11:19

    Brammetje:

    joho elli mmm idd een beetje saaie hap maar je bent er pas 1 maand dus ik denk dat je het tegen de kerst en oud en nieuw wel drukker zult krijgen maar waar zit je nu precies??? nou ik heb het nog steeds erg druk met school een beetje feesies aflopen hehehe laatst naar hed kandi geweest dus ja het gaat zijn gangertje ik ben je van de week wel een keer have fun en take care

    kuzzies bram

  • 08 November 2007 - 11:23

    Brammetje :

    oja nog iets!! een huisgenoot van mij gebruikte laatst clearsil want ie had vet last van puisten dus hij kocht het en ik had hem gewaarschuwd van smeer dat nu niet op je bek want dan krijg je er meer dus ja beter doen je dat dus niet maar geen je mening eens over clearasil want hij kreeg uiteindelijk meer puisten haha

    kuzzies bram

  • 11 November 2007 - 02:23

    Anja:

    ik weet niet wat ik moet denken van je berichten maar ik hoop dat het goed met je gaat en dat je plezier hebt dat is het allerbelangrijkste !
    maar ik denk iedere dag aan je.
    anders heb j altyd een plek om naar terug te komen .......dat weet je toch he

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2008

wat was er te zien..onderweg

01 December 2007

warme groetjes

28 November 2007

boring

26 November 2007

Verkeerde adres

23 November 2007

tja...
Elleke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 34820

Voorgaande reizen:

22 Januari 2012 - 19 Juni 2012

South Africa - Cape Town

01 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: