hey peoplekoeie - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Elleke - WaarBenJij.nu hey peoplekoeie - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Elleke - WaarBenJij.nu

hey peoplekoeie

Door: Elleke

Blijf op de hoogte en volg Elleke

13 November 2007 | Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Hallooo

Zo ben al een beetje bruin!! Haha
Twee dagen geleden had ik gelukkig weer een vrij dagje op st Thomas. We waren vroeg op gestaan om lekker naar het strand te gaan, maar dat ging helaas niet door. Ze waren bezig met een drugs test, 300 mensen moesten getest worden en dat duurde echt een eeuwigheid. Dus we gingen maar lekker naar de crewpool, zonnen en zwemmen. Om 11 uur mochten we gaan ondanks ze nog niet klaar waren met de test, dus zag het nut er niet van dat we niet eerder mochten gaan, maar goed. We gingen met een soort ski lift de berg omhoog. Was echt super mooi uitzicht, lekker gegeten, had een griekse salade besteld, maar was lang niet zo lekker als die in Griekenland, daar snak ik echt naar. Later wilde we nog naar t strand gaan, maar er was een grote file dus dan zouden we nooit optijd terug zijn, dus dat deden we maar niet. ’s Avonds was het karaoki night finale, iedereen lekker mee zingen en ik lekker vals.. haha. Gisteren was een meisje van de spa 30 geworden, dus weer gezellig in de crewbar met z’n alle. Vandaag begon ik om 2 uur dus om 8 uur opgestaan en om 9.30 naar het strand toe, tja moet er toch t leukste uithalen nu ik hier toch ben. Vanaaf hebben we ladys night, hoop dat t gezellig wordt. Zal wel weer een zatte avond worden, velen drinken echt zo veel dat ze goed aangeschoten worden. Ben ik ff blij dat ik dat niet nodig heb. Morgen weer om 2 uur beginnen dus kan ik t vanaaf wat later maken en lekker bij slapen, heb ik wel nodig.
Deze cruise is niet echt veel beter als vorige, dit zijn goedkopere cruises, dus mensen hebben niet veel geld, laat staan dat ze ff voor $150 nog een behandeling komen doen, laat staan een deckmassage van $20. En zelf aan het eten kan je dat merken, als het duurdere cruises zijn, dan hebben we betere kwaliteit eten. Hoop dat het snel kerst is kan ik mijn kleine maagje vergroten met al dat lekkers.

Een warme knuffel van mij,
Hoor dat t daar bij jullie onder tussen al goed winter begint te worden dus probeer ik wat ook wat zonnestraaltjes te sturen.

Nou gisteren deed het internet t niet, vandaag gelukkig wel. T feestje was wel gezellig maar ze draaide echt soft muziek.. Mis onze stamp feesjes..
Vandaag was echt een baal dag voor mij, had geen behandelingen, en verveelde me de hele dag, heb wel een leuke film kunne kijken op het dek illegaal, maar dat was t dan.

  • 13 November 2007 - 08:08

    Bram :

    heey elli

    dus al een beetje bruin hahaha dat kan jij ook wel gebruiken ja witkopzadie on the party hehehe maaruh ik ben bang dat ik je 2 jaar niet ga zien want als jij terug bent ga ik voor een jaar naar curaqao werken haha dus ja ik stel mijn afstuderen even een jaar uit

    hoe is het feesten daar nog een beetje wat whaha zolang er lekkere kerels zijn is het altijd feest he elli

    maaruh die behandelingen loopt dat nou wel he? ik lees nooit echt dat je het er druk mee heb nou zoals ik al zei mischien in de kerst en je bent er nog maar net nou ja leuk leuk als je maar per uur betaald krijg altijd tijd rekken hahaha want denk je dat ie bill gates donald trump en al die gasten de heledag lopen te zweten... dacht het niet nou ja have fun en ik hoor je

    kuzzies bram

  • 13 November 2007 - 09:49

    Corry:

    Hoi Elleke
    Geniet maar lekker van de zon,je zal wel bruin worden,
    hier begint het koud te worden,nat was het al!
    en de klanten komen echt nog wel,
    meidje,een dikke lebber van Jacky en de groetjes van Corry

  • 13 November 2007 - 13:20

    Ans:

    Hoi Elleke,
    Hoop toch wel dat het nog een beetje drukker gaat worden voor jou.
    Hou je taai, EEN jaar is zo voorbij,dan kun je weer naar ons koude kikkerlandje komen.Groetjes van Ans en Gerrit

  • 13 November 2007 - 19:39

    Veiligheidsdienst:

    in het kader van de door de regering beschikbaargestelde tijd, komt van de binnenlandse veiligheidsdienst de volgende boodschap; Retteketetteketet, geef mij maar een kroket. Die is gezonder dan een Frikandel, maar dat wist u allen wel! U kunt ook kiezen voor balkenbrij, beuling, bloedworst of zult. Dat is zure zult wel te verstaan. Maar kousen maat 36 is ook goed. Hoe laat gaat de trein naar Scheveningen zult u vragen (daar is weer die zult). Hoe laat gaat er welke trein dan ook? Het leven zit vol raadsels. En die zullen voorlopig nog niet opgelost zijn. Tot schrijvens

  • 14 November 2007 - 18:42

    BIG Sister:

    Hey zussy,

    Balen dat je weer op een goedkope cruise zit... geniet maar lekker van het weer en de omgeving!
    En niet te aso bruin terugkomen want dan herken ik je straks niet meer als ik je van het vliegveld op kom halen.
    Die maagvergroting lijkt me ook niet zo'n goed idee. Wel lekker buffelen, maar niet te veel want anders zit je buik straks in de weg als je iemand een massage moet geven op zo'n massage bed.

    Qua muziek zal het inderdaad wel flink wennen zijn want die stampfeestjes zoals wij die hier kennen heb je daar niet zo snel. Dat zal wel liggen aan het soort volk wat zo'n cruise boekt. Het is zeker niet zo's jongeren cruise!
    Misschien is het voor jouw wel een loveboot... Nog lekkere mennekes gezien?

    Dikke knuf & kus
    Van je Zus en Sander

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2008

wat was er te zien..onderweg

01 December 2007

warme groetjes

28 November 2007

boring

26 November 2007

Verkeerde adres

23 November 2007

tja...
Elleke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 34822

Voorgaande reizen:

22 Januari 2012 - 19 Juni 2012

South Africa - Cape Town

01 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: