tja... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elleke - WaarBenJij.nu tja... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elleke - WaarBenJij.nu

tja...

Door: Elleke

Blijf op de hoogte en volg Elleke

23 November 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo daarowzow..

Nou, deze cruise is niet echt veel beter.. Nog steeds erg rustig, en de eikel is alleen maar een grotere sukkel aan het worden. Gisteren hadden we weer training en een van de meiden wilde iets vaststellen, ze zei: dus eerst moet je dit doen en dan.. ze kon niet eens haar zin afmaken en hij zei al meteen did that aswer your question, dus ze begon opnieuw met haar zin en weer onderbrak hij haar en zei weer t zelfde en weer met hoofd schuddingen. Waarop zei reageerde, are you giving me attitude. Ze hield t niet meer en verliet de kamer. Ik had een behandeling dus verliet ook de kamer, maar smasde de deur iets te hard volgens hem en hij wilde mij terug roepen, maar wist mijn naam niet meer, dus vroeg hij dat aan de meiden, maar weet je wat hij riep…
Hey Dutch girl.. Ik ben er super trots op dat ik een Nederlander ben, maar dat hoeft zo toch niet. Maar ik maar ja en amen gezegd en naar Claire gegaan op haar te troosten. Iedereen spreekt er nu over, maar de volgende cruise, over 3 dagen krijgen we weer een nieuwe manager een vrouw. Maar jah, vrouwen die de leiding hebben zijn vaak ook erg bitchy vele kennen haar al en zeggen dat het een pittig een vrouwtje is, ben benieuwd..

Maar er zijn ook leuke dingen gebeurd.. haha.. jaa een jongen haha… Hij werkt bij de fitness, maar verlaat het schip al over 3 dagen, maar hij is best leuk en aardig. Gisteren hadden we carrabean party en had 2 glazen alcohol op, en aangezien ze niet zuinig zijn en ik al vanaf de laatste dag in NL niet meer had gedronken, ja weet je t wel. Maar hij is altijd met iedereen erg aardig en slijmerig soms, dus dacht er niks achter. Maar doen verklaarde hij mij de liefde, of jah zo erg nou ook weer niet, hij zei dat ie verliefd was. En ja aangezien we allebei gedronken hadden.. Helaas gaat hij al over 3 dagen, dus we moeten er maar het beste van maken, maar niemand weet het verder, en dat wil ik graag zo houden, je weet nooit wie er in zijn plaats komt. Uuhh ben ik nu heel erg, nee moet er gewoon het best van maken.

Maar hoe is het verder in het kikkerlandje, wat is het laatste nieuws, jah ben nu niet meer echt op de hoogde.


* zuszy gebakken lucht is nix, hij dus ook jah, haha.

* karin ik vaar door de carribien, je kan het zien op de site, google princess emerald, gaat alles goed met je klantjes, doe ze allemaal veel groetjes van mij, en geef serton maar mijn site adres en andere die dat ook willen

* brugpeople.. zeegroetjes voor jullie

*eefje was op de site, security, maar zeker grapje van ruud

* alle andere mensen die ik zeker niet vergeten ben, een dikke knuffel!

  • 23 November 2007 - 09:05

    Brammetje:

    heey elli is dat nog die kanjer hahaha zoja je zult toch eens wat kieskeuriger moeten worden hoor hahaha mijn amstel bier brouwerij is niets bij die buik van hem vol buttweisser haha maar ik die cruise is ie zo sucks dan?? nou ja zolang het geld maar binnen komt ja en mmm wat een eikel die vent ze hahah volgende keer moet je hem gewoon een klap om zijn oren geven did I anwes... zeg je dan, pats!! dutch power!! nou robin kom ook vanavond ik zal hem de groeten doen van je okee??

    pas goed op jezelf en have fun kuzzies brammetje

  • 23 November 2007 - 13:52

    Dorit:

    Hey Elleke, kop op, een voordeel heb je, je kunt hem lekker uitschelden in het hollands. verstaat ie toch niet, en die foto, is wel een kanjer he? Groetjes Dorit

  • 23 November 2007 - 19:44

    Mamski:

    Zo meis..
    Wat zie je er al onbesnuffeld bruin uit zeg!!! :)

    En managers.....
    ja ja ja ja het is wat met al die mannen die denken dat ze meer zijn als vrouwen. Lekker laten praten. En ja en amen zeggen is niet de optie hoor. Laat van je horen en weten dat er niet met je te sollen valt. Ach je hebt nu weer een cursus eikeligheid ontvangen. Nu komt er een vrouw.. Ach alles zal wel niet voor niets zijn.
    Maar hoe is t weer daar. Toen ik je laatst aan de telefoon had zei je dat het daar regende?? Ach zal wel een tropisch buitje zijn, lekker warm om het stof van je af te spoelen. Hier regent t ook wel eens maar dat is wel ERRRUUG koud.
    Of mijn meubeltjes het lekker vinden zo buiten vraag ik ze maar niet. Maar morgen komt de vloeren man om de hele situatie eens in ogenschouw te nemen . Ondertussen ligt er ook een hele stapel underlayment platen in huis. Die gaan tegen de muur. Dus geen oranje/bruin op de muur. Ik maak wel fotoos zodat je kunt zien wat je mist. Ja en je zult t geloven of miet maar er komt ook lime in de woonkamer. De muur vgan de keuken wordt een streep met grijs/wit en lime. Ik zag t liggen en dacht.. dit wordt t.
    Nou ff afwachten of t dat wel helemaal echt wordt. Als t niks is gaat er gewoon weer overheen geschilderd worden.
    LOesje heeft genoten van haar verjaardag. Lekker eten gehad en een lekkere kluif . Ook namens jou gegeven natuurlijk.
    Zo ik wens je veel plezier. Sterk ben je al van jezelf.

    Maak ook eens een foto van je plekje op de Spa? en van jezelf in je werkkleding.
    Krijgen we een beetje idee hoe t er daar uitziet. IK ben wel heel nieuwsgierig hoor.
    Als de resolutie te groot is om te plaatsen moet je je fototoestel terugzetten naar 1 Mb.
    Wat vond je trouwens van de fotoos die ik je via hotmail gestuurd heb? Of had je die nog niet bekeken?? Foei...
    nou veel plezier nog en tot mails/bels/hoors.. etc..
    Carla

  • 23 November 2007 - 21:46

    BIG Sister:

    Hoi Zussy,

    Hoezo niet de allerbeste foto?
    Met de foto is volgensmij niets mis... maar hij staat er inderdaad niet zo heel erg florisant op. Of moet ik de foto bekijken als ik wat heb gedronken?

    Hoop dat je nieuwe (bitchy) manager beter is als da balletje waar je het nu mee moet doen! Dat balletje is eigenlijk maar een domme *, als hij je naam niet eens kan onthouden. Zo moeilijk is die toch niet?
    Maar ja, dat balletje is vast een domme krachtpatser (vandaar ook die krachtpatser training) hahahaha.

    Maak het daar maar eens lekker gezellig op die cruise, dat houdt de moed er wel in. Volgende keer een goede foto sturen van da lekkere ding. Ik kan hem zo nauwelijks keuren!

    Hier in NL heb ik eigenlijk weinig te melden. O ja wel: onze achterlijke buurman gaat moven! Helaas pas in maart ergens, maar hij gaat weg! Ze hebben hun huis schijnbaar al verkocht.
    Onze nieuwe kledingkamer is ook al bijna af... nog 2 stukjes muur schilderen en dan kan het tapijt erin en de kasten daar bovenop.

    Verders heb ik niets meer te melden, denk ik... anders laat ik je het wel weten.

    Dikke kuzz
    van Sander & je Zus

  • 23 November 2007 - 21:50

    Eefje:

    Nou wel een stuk hoor! Voor mij mag ie blijven. Die andere hork moet je maar links laten liggen en anders komt Ruud 'm afslaan als ie nog eens zo hufterig doet. Lief dat je Claire hebt gesteund, ik ben trots op mijn nichtje.
    xxxxxxEefje

  • 23 November 2007 - 23:45

    Anja:

    he he eindelijk een leuke vent tegen gekomen !!!
    gaat ie weer weg...maar wie weet wat er voor in de plaats komt.
    groetjes van iedereen bij de brug.
    ik hou je nog steeds iedere dag in de gaten.
    kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2008

wat was er te zien..onderweg

01 December 2007

warme groetjes

28 November 2007

boring

26 November 2007

Verkeerde adres

23 November 2007

tja...
Elleke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 34873

Voorgaande reizen:

22 Januari 2012 - 19 Juni 2012

South Africa - Cape Town

01 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: