jeeees - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Elleke - WaarBenJij.nu jeeees - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Elleke - WaarBenJij.nu

jeeees

Door: Elleke

Blijf op de hoogte en volg Elleke

30 Oktober 2007 | Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Nou eindelijk bericht van mij!
Ben woensdag duz aangekomen in Miami. Is heel mooi daar, maar waar ik was, was niet zoveel te zien. Donderdag moest ik rond 9 uur bij de boot zijn..
heb tot 2 uur moeten wachten tot ik eindelijk op de boot kon.
Daar aangekomen ben ik ff gaan rond wandelen, tjee echt super groot daarzo.
Ben zaterdag ik de spa begonnen, had maar liefst een hele behandeling.. en zondag 3, had zelfs nederlandse mensen die Sander en zijn broer kennen, best grappig, maar denk dat zij de enigste nederlanders zijn.
Ik mis jullie nu wel heel erg, zit nu helemaal aan de andere kant van de wereld, de mensen zijn wel aardig, maar toch voel ik me heel alleen, ben de enigste nederlandse meisje..
heb vandaag mn eerste vrije dagje, zijn naar t strand gegaan, maar had mn bikini nie mee vanuit nl genomen.. maar heb nu een hele mooie gekocht..
kan op de boot ook wel op internet, maar is duur, en de vorige keer dat ik er op zat , toen verstuurde die m'n bericht niet op m'n site.. weg 10 dollar..

Ik ga er nu weer van door..
Please denk heel erg veel aan mij, dat heb ik nodig, heb momenteel geen bereik met mijn telefoon, de manager van de spa is een eikel, "doe couple massage" boven op de boot, maar als t waait is daar geen beginnen aan, Hoop dat ik snel m'n eigen kamertje krijg en meer behandelingen, dat zou mij zeker goed doen.

Dikke kus van een eenzaam meisje die jullie heel erg mist!!!

  • 30 Oktober 2007 - 18:37

    Mamski:

    zo meisje, ik denk natuurlijk HEEEEEEEEEEEEL veel aan je.Ik denk ook veel aan jou. Heb je al vaak geprobeerd te bellen maar inderdaad .. geen ontvangst, dacht ik al.
    En over die eikels.. ach die vallen in de herfst allemaal van de boom.
    Heb je geen eigen kamer? Met wie deel je deze dan?
    EN ja .. die bikini je dacht dat je deze niet nodig zou hebben... nou gelukkig wel toch?
    Op welk stuk van de boot zit je nu? We kunnen op het internet de hele boot bekijken met al z'n decks
    Ook kunnen we via de webcam volgen waar je precies vaart. Ik zie nu dat je nu op een eiland bent. Ziet er niet zo tropisch uit of lijkt dat maar zo?
    Als t weer maar lekker is toch?
    Hoe is t eten daar??
    EN ja, dat je daar geen nederlandse meiden hebt... Kan je lekker je engels (americaans) goed oefenen. Kan je je daar ook een beetje vermaken?? (disco/ house party? etc?)
    Vermaak je verder gewoon goed. Zorg goed voor jezelf, dan doen wij dat ook. Knuffel en lik van Loes die net een paar daagjes bij Eveline en Ruud de beest heeft uitgehangen, lekker in een vieze stinksloot is gesprongen en nu dus erg vies is.
    Verder ben ik bezeg het huis leeg te ruimen omdat de vloer er komt.. MOOOOOOie grindjes zoals wij ze hebben uitgezocht. Alles staat buiten onder het zonnescherm lekker in de regen. Ja het regent hier pijpenstelen en t is hier heeeeeel vies goor koud nat weer..
    Wees blij dat je lekker in de zon zit...
    Geniet van je vrije dagen met tussendoor een beetje werken. Zo moet je t maar zien.

    liefs en een heel dikke knuffelXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 30 Oktober 2007 - 20:33

    BIG Sister:

    Hey zussy,

    Had je ook al geprobeerd te bellen....
    Was heel benieuwd hoe het met je gaat daar op de boot. Ik mis je natuurlijk ook heel erg en denk altijd aan je.
    Ik ben ook ontzettend trots op je, en vertel ook vol trots dat mijn lieve zusje op een luxe cruiseschip werkt!
    Grappig dat je daar Nederlanders bent tegen gekomen die Sander en z'n broer kennen! Het zou zeker wel vies tegenvallen om zo'n lange dagen te werken. Maar ik las wel dat je je eerste dag rustig ben begonnen met wel een hele behandeling. Heb je ook al aardig wat fooi mogen ontvangen?

    Heel veel succes en veel plezier daar.... en je moet je niets aantrekken van stomme managers.... maar dat heb je je nog nooit gedaan volgens mij.

    Dikke kuzz en knuff van je Zussy en Sander.

  • 31 Oktober 2007 - 07:44

    Sander:

    Hé Ellebel, in Amerika werkt je telefoon waarschijnlijk op triband of duoband instellingen. In Nederland gsm. Je moet even in je telefoon de functie verbinding selecteren en dan vervolgens even alle verbindings typen proberen.
    Heb dit zelf desstijds ook gehad maar is uiteindelijk wel gelukt. Leuk om te lezen dat mijn broer en ik wereldwijde bekendheid genieten. Op de boot zul je je wel thuis gaan voelen hoor is gewoon weer even wennen. Bij ons thuis is de tuin eindelijk af en kunnen we de laatste dingen afwerken.

    Spreek je laters wel weer...
    Greets Sander en je zussy

  • 31 Oktober 2007 - 10:26

    Marietje:

    he meis fijn om weer iets van je te lezen... tuurlijk denk ik ook aan je.
    vervelend dat je de enige nederlander bent, maar er zijn toch ook vast wel andere leuke mensen daar op dat bootje? die eenzaamheid die verdwijnt vast wel snel.
    is het hard werken daar? en heb je geen eigen kamer? met wie of wat moet je hem delen? toch wel een leuk iemand hoop ik?
    even aan je mama: op welke site kun je de boot bewonderen? kan ik ook even kijken waar je uithangt..
    en kun je daar een beetje leuke dingen doen in je vrije tijd?
    hou je taai het gaat vast snel beter en dan voel je je minder eenzaam!!
    dikke kus mariet

  • 31 Oktober 2007 - 13:07

    Eefje:

    Blij dat ik je weer zie in mijn inbox. Heb je ook gemist. Wou proberen je te bellen maar Mamski probeert je wel 10 x op een avond te bellen zonder succes. Wij denken de hele tijd aan je, Ruud ook. Dus voel je maar niet alleen want wij zijn er nog.
    xxxxxxxxxxxx Tantetje Eefje

  • 31 Oktober 2007 - 15:50

    Romy:

    Een bikini...????
    Jij loopt gewoon in een bikini!!!! Nou geniet daar dan maar van want hier is het winterjassenweer, brrrr!!!

    Ik heb je boot gegoogled en dat ziet er toch wel heel gaaf uit zeg! Dat je je daar een beetje eenzaam voelt kan ik me voorstellen. Maar ondanks dat: geniet ervan meid! Dit is toch wel een geweldig avontuur...
    (en trek je bikini zo vaak mogelijk aan! ;)

    Kus Romy.

  • 01 November 2007 - 00:28

    Anja:

    hey ell,klaar voor het grote avontuur??!!

  • 01 November 2007 - 00:30

    Anja:

    ff wennen natuurlijk maar ik weet zeker dat je een hele leuke tyd tegemoet gaat.
    ik denk nog steeds aan jou hoor.
    veel liefs uit ons koude kikkerlandje.
    anja xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2008

wat was er te zien..onderweg

01 December 2007

warme groetjes

28 November 2007

boring

26 November 2007

Verkeerde adres

23 November 2007

tja...
Elleke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 34819

Voorgaande reizen:

22 Januari 2012 - 19 Juni 2012

South Africa - Cape Town

01 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: