AANKOMST in MIAMI !!!!! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Elleke - WaarBenJij.nu AANKOMST in MIAMI !!!!! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Elleke - WaarBenJij.nu

AANKOMST in MIAMI !!!!!

Door: Elleke

Blijf op de hoogte en volg Elleke

24 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Miami

Dit is een tussendoortje voor iedereen die Elleke op de voet volgt. Heb vanavond om 20.00 haar nog aan de telefoon gehad. Ze is met een kleine vertraging net aangekomen. Was op zoek naar haar koffer die ergens tussen band 1 en 26 waren. Gelukkig is die koffer pieproze dus ws zal ze deze wel snel vinden. Of het daar lekker weer is kon ze nog niet vertellen. Wel dat het allemaal enorm groot is en mooi. Hopenlijk maakt ze ook veel fotoos zodat we kunnen genieten van die grootsheid.

Heb vandaag op het internet haar boot gezien. Moest wel even zoeken maar... Mensenlief wat een bakbeest.Dat je daar gaat verdwalen zou me niks verbazen.

De rest van de dag mag ze nog even genieten van haar vrijheid en dan begint het echte leven. Hard werken. Maar ook genieten van al die vakantiegangers. Hoop dat er vele leuke gekke spannende verhalen volgen over haar avontuur on-board-the-Emerald-Princess.

ELLEKE HEEL VEEL SUCCES MET JE AMERICAANTJES ?-;)

MAMSKI

• 24 Oktober 2007 - 18:54

BIG Sister:

Americaantje zo zwart als roet.... een schoonheidsbehandeling is wat je hebben moet!
    Elleke geniet er maar lekker van zolang het kan, want dadelijk is het inderdaad hard werken. Ben benieuwd naar je fotootjes.

P.s. foto's van huisje komen er aan!

Dikke kuzz van je Zus, Sander en Casper

en vooral veel plezier
    groetjes Corry

• 25 Oktober 2007 - 04:13

DORIT:

LIEVE ELLEKE, WAT EEN ENORM SCHIP ZEG. JW ZULT JE NIET SNEL VERVELEN. HEEL VEEL PLEZIER, EN HOPELIJK VERDWAAL JE NIET TE VEEL.GROETJES DORIT.

• 29 Oktober 2007 - 19:36

Karin:

hoi elleke eindelijk een bericht van mij. Het gaat goed met je klantjes ze zijn tevreden en ook erg aardig.Maar er is meer nieuws ik ga stoppen bij de brug . Ik kies er toch voor om baas te zijn over mijn eigen tijd. Ik ben benieuwd hoe het is op zo'n schip te werken en de rest ook. groetjes Karin