voel me weer beetje beter! - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Elleke - WaarBenJij.nu voel me weer beetje beter! - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Elleke - WaarBenJij.nu

voel me weer beetje beter!

Door: Elleke

Blijf op de hoogte en volg Elleke

02 November 2007 | Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Hallo vrienden vriendinnen en natuurlijk familie!

Nou gelukkig voel ik me iets beter.. Had vandaag 5 behandelingen, waarvan ik er zelf 3 heb geboekt. Ben trots op mezelf, en hoop dat dit zo door blijft gaan, maar denk het niet. We zitten hier in het begin van een of andere periode, dus blijft nog wel een maand schaal. Eind van november is haloween en dan wordt t druk en dan weer met kerst. We hebben hier veel WOYFT (waste of your f***ing time) uurtjes, en we moeten aanwezig blijven in de spa van 8 tot 8. Heb gehoord dat er binnenkort iemand van Steiner komt kijken, waarschijnlijk door klachten over die eikel van een manager. Waarschijnlijk krijgen we in december de oude terug, schijnt wel een goede te wezen.
We waren vandaag in Grenada en varen nu naar Aruba. Als de boot vaart dan voel je t wel golven onder je voeten, als ik loop dan lijkt het soms net alsof je veel gedronken hebt, waggelt als een pinguïn door de gangen, en lig te wiegen in mn bedje, maar kan er gelukkig wel goed tegen.
Gisteren was haloweel, was best wel grappig. Mn roommate had haar laken omgewikkeld, dus dat had ik ook maar gedaan, haha ben eerder geweest met verkleed partijtje, aangezien ik er niet ben met carnaval, snik snik. Tja, moet er toch het beste van maken hierzo, dus gewoon meedoen met de gekte, ook al kan ik dan maar 3 uurtjes slapen. En vanaaf een of ander zomer feest.
Ik mis dat koude kikkerlandje met jullie allemaal heel erg, en hoop dat t snel juli is.
Ik kan vanuit de boot geen foto’s sturen, heb maar iets van 24 mb internetkaart voor 1n dollar! Maar op het land is t goedkoper en betaal ik per 10 minuten, dus probeer dan mn laptoppie mee te nemen, zodat ik ze op mn site kan zetten. Ik weet niet wanneer ik vrij ben en op land kan en waar ze internetcafé hebben, dus kan misschien wel ff duren.
Blijf veel aan mij denken, dat doet me goed, en voel ik zeker wel! En hoop dat mn telefoon weer bereik heeft in miami, dat is de 6de.
We varen rondjes van 10 dagen vanuit miami naar st Thomas, Dominica, Grenada, Bonaire, Aruba en weer terug in miami. En dat tot aan 14 april en dan naar Europa.
Dikke kus van mij!

antwoord op de vraagjes:
deel mn kamer met een engels meisje die 1 dag jonger is dan mij, haha is wel aardig, is haar 5de contract!
T eten is wel aardig, maar smiddags warm.. ik eet dan maar broodjes met suiker, haha.
Is hier wel lekker weer jah, soms als we op zee zijn kan t erg waaien en slecht weer zijn.
Ik zit op deck 4 aan de voorkant, maar zonder raam, das wel erg irritant, als je eruit moet denk je nogsteeds dat t 3uur snachts is.

  • 02 November 2007 - 07:10

    Eefje:

    Ha, ha, eindelijk ben ik eens de eerste! Dat is mooi. Tjonge, jonge wat een verhalen allemaal. Je bent wel een slimme meid om lekker gek mee te doen. Zal je geen windeieren leggen, dat weet ik zeker. Hopelijk is die eikel snel weg, dat scheel ook weer allemaal. Wordt het vast nog leuker daar.
    Heel veel liefs en kusjes van Eveline

  • 02 November 2007 - 11:51

    Chantal:

    Leuk Halloween! Lekkerrr gek doen ja zo moet dat! Het klinkt allemaal heel leuk, misshien wel saai als je niet de hele dag iets te doen hebt, maar spaar je energie maar als je dadelijk met kerst 12 uur per dag moet werken.. De boot ziet er luxe uit, echt gaaf. Veel plezier nog en ik kijk uit naar nog meer leuke verhalen... kuzz Maus en Tally

  • 04 November 2007 - 18:50

    BIG Sister:

    Hey lief zussy,

    Mis jou hier ook heel erg. Ik hoop dat die eikel van een manager ook opr*t.
    De afkorting WOYFT is wel lache!
    Lekker gek doen met Halloween... dat is jou wel toe vertrouwd! En nu maar hopen dat je het dan erg druk krijgt zodat de tijd vliegt.... en het snel juli is!
    Ik ben heel trots op mijn lieve zusje en mis je kei erg. Vooral het gekdoen in de stad, rare kleren afkraken (of mensen) en met carnaval lekker de boel te verbouwen!

    Hopelijk is het snel juli, dan kom ik je persoonlijk ophalen op het vliegveld!
    Hele dikke knuffel en een dikke kuzz van je zus & Sander.

    P.s. het feestje was erg leuk, maar wel heel raar omdat je er niet bij was. Ik stuur je binnenkort foto's

  • 13 November 2007 - 08:15

    Bram:

    hahaha dat tasje van jou ook he die kom je ook overal tegen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2008

wat was er te zien..onderweg

01 December 2007

warme groetjes

28 November 2007

boring

26 November 2007

Verkeerde adres

23 November 2007

tja...
Elleke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 34823

Voorgaande reizen:

22 Januari 2012 - 19 Juni 2012

South Africa - Cape Town

01 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: