weer een rustig dagje - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Elleke - WaarBenJij.nu weer een rustig dagje - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Elleke - WaarBenJij.nu

weer een rustig dagje

Door: Elleke

Blijf op de hoogte en volg Elleke

14 November 2007 | Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Weer een rustig dagje gehad vandaag..
Om 8 uur meteen een behandeling, was wel grappig, ze vond haar ogen zo lekker zacht en vroeg welke crème ik had gebruikt, ik de salon tube laten zien, maar hoe groot is de verkoop verpakking vroeg ze, dus ik het potje gehaald voor haar, dacht mm deze crème is ook goed voor haar dus ook mee genomen. En ze kocht ze gewoon allebei, $75 + $145!! En een $30 fooi gekregen, sommige mensen zijn echt makkelijk voor de verkoop.
Daarna nog 2 massages gedaan en 2x $20 fooi gekregen. De rest van de dag zitten niksen, beetje geslapen op de massage tafel en in mijn boekje geschreven, jaa ik hou een klein boekje bij, alhoewel ik nog wel achter liep met schrijven en nu nog niet bij geschreven ben.. haha. Nu nog 2 seadays en dan weer de volgende cruise. Als het goed is, is deze met tanksgiving en moet dus veel beter gaan

echt super dat jullie nog steeds mijn verhalen lezen, ondanks dat het niet de leukste zijn, maar die leuke avondturen komen nog wel en dan de verhalen ook natuurlijk.

kuzzzzz

  • 14 November 2007 - 11:05

    Marietje:

    he meis,
    tuurlijk is het leuk om je verhalen te lezen, ook al zijn ze niet allemaal even leuk... Dat hoort er toch ook bij!! Heb internet al rond gestruint voor oud en nieuw... echt heel erg saai dat je er niet bent dit jaar...
    goeie verkooptalenten heb je ahhaha
    hier is het koud en regenachtig, vandaag schrijnt de zon maar het is echt super koud (vind ik dan he), begin je al lekker bruin te worden? ohh nog 2 dgn werken en dan ben ik lekker een weekje vrij...heerlijk.
    hoop snel weer iets van je te lezen!!!
    dikke kus mariet

  • 14 November 2007 - 18:49

    Big Sister:

    Hey Zussy,

    Tuurlijk lees ik jouw verhalen... Ik denk iedere dag aan je. Mis je wel... geen lekkere dingen kopen en de hele avond dvdtjes kijken. En natuurlijk slap zeveren en mensen afzeiken en voor de gek houden hahahaha.

    Ik lees dat je al aardig wat fooien aan het scooren bent... goed bezig! Maar dat wist je natuurlijk al.
    Dus niet iedereen op deze goedkope cruise is krenterig! Hahaha lekker crème-pje (aan)smeren!

    Succes met alles daar en vermaak je maar eens lekker. Hopenlijk is het de volgende cruise met tanksgiving kassa!

    Dikke knuf en een hééééééle dikke kuzz
    van je Zus

  • 14 November 2007 - 21:22

    Rob:

    het is al een avontuur om met jouw op stap the gaan we missen je wel je brug maatjes tot mails vosje

  • 15 November 2007 - 16:32

    Eefje:

    Ha die Elleke,
    Dat is ook wat. Zeg ik gister nog tegen Ruud, die Elleke, die heeft verborgen talenten, nl schrijven, het klinkt allemaal erg leuk en gezellig. Kende ik mijn nichtje toch nog niet zo goed als ik dacht. Allemaal heel gezellig en leuk om te lezen. Dus je ziet maar, smaken verschillen. Maar goed ook. Anders wordt het zo saai. En daar houden we niet van. Ik had gehoord, via via, dat je een bericht had gekregen van de veiligheidsdienst. Toch niet van geschokken hopelijk?
    xxxxxxxx Eefje en Ruudjo

  • 15 November 2007 - 19:47

    Rupke:

    Hier een keer een berichtje van mij, was op feest geweest bij je zusje. Deze zal de foto's nog naar jouw toesturen. Hier gaat het verders goed het is alleen erg koud. Maandag ga ik onder het mes en maken ze een vrouw van me, grapje dan gaan ze mijn knie proberen te maken. Ps je hebt de groeten van mijn schoonmoeder uit Eindhoven. Ook de groeten van mijn pa, binnenkort sms'en we wel weer of ik laat wel weer een berichtje achter.

    Vaar ze en een dikke knuffel van mij, Rupske

  • 16 November 2007 - 23:41

    Anja:

    heeeey algje
    spannende verhalen allemaal.
    maar toch bespeur ik een beetje heimwee.
    je weet .....je bent altyd welkom he !
    geniet er maar van en zie wat van de wereld , over een paar jaar ben je misschien wel huisvrouw en moeder haha.
    we missen je nog steeds en je naam komt vaak ter sprake.
    ik volg je nog iedere dag ook al reageer ik niet iedere dag.
    dikke kus

  • 18 November 2007 - 11:16

    Brammetje:

    nou zie je nou wel mensen krijgen het koud en willen daarom verwend worden hahaha alles goed verder een beetje niets doen maar toch rijk worden en nog lekkere mannen aan dek gehad/?? mmm voor mij en esmee zit het er niet meer in ze had er geen zin meer in dus ja het is uit snik snik ma dizze weer een frisse he. maar ja kan gebeuren he gisteren naar climax geweest dat was vet tis ook echt zo,n feessie voor jou!!nou doe rustig an en ik bel je binnenkort

    kus bram

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2008

wat was er te zien..onderweg

01 December 2007

warme groetjes

28 November 2007

boring

26 November 2007

Verkeerde adres

23 November 2007

tja...
Elleke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 34824

Voorgaande reizen:

22 Januari 2012 - 19 Juni 2012

South Africa - Cape Town

01 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: