boring - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elleke - WaarBenJij.nu boring - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elleke - WaarBenJij.nu

boring

Door: Elleke

Blijf op de hoogte en volg Elleke

28 November 2007 | Nederland, Amsterdam

Hey beautiful people!

Heb helaas niet veel veranderingen.. Hebben een nieuwe manager, is een pittig vrouwke. Ze wil veel trainingen gaan doen en heeft goede ideeen, kijken of dat deze werken. Dit is haar 4e schip in haar 8 maanden contract en die deden het na haar komst goed. Hoop dat dat hier ook gebeurd, alleen worden alle cruisen die we krijgen wel het zelfde, oude mensen die geen behandeling willen of mogen door de medicijnen en mensen met weinig geld. Maar goed we zien wel.
Paar dagen geleden gingen we naar de formal night, kon ik mn mooie jurk aan. Uiteindelijk in de nachtclub beland en gekletst met een jongen uit florida. Zijn vriend had geluk gehad met aandelen en heeft nu een privé beach een groot huis een helikopter en weet ik veel wat nog meer, maar goed was wel erg gezellig.
De jongen die ik had, heb ik niet meer veel gezien, behalve dan in de spa, had geen zin hij is nu toch weg, haha. Denk dat ik toch meer ga voor de Nederlandse mannetjes, haha.

Dikke kus en een knuffel van mij.
Mis jullie!

ps het post adres dat ik schreef in t vorige bericht klopt niet meer, hoop niet dat jullie al zo lief zijn geweest om iets te sturen haha.
ik stuur snel t goede adres als ik dat ontvangen heb.

  • 28 November 2007 - 12:24

    Marietje:

    hey meis,
    mijn mail komt snel hoor met foto's en al ben maar niet bang..
    had je al bijna een lange brief geschreven hahaha.. nee hoor nog niet maar ik had het wel al opgeschreven om je een kaart/ brief te sturen.
    je hebt toch nog wel contact met die rijke kerel of niet hahaha??
    vond het erg fijn dat je belde, echt super!! hoop je snel weer te spreken.. en tot mail ze enz...
    dikke kus mariet

  • 28 November 2007 - 17:00

    Eefje:

    Hoi Elletje,

    Nou ik weet niet wie die vorige Eefje is, maar ik niet in ieder geval. Zeg domboo blijf eens van mijn naam af!!!!!
    Zo zie je maar weer, niets is wat het lijkt.

    Ik hoop dat je snel een dure cruise treft. Dat je lekker aan de gang kunt en jezelf niet verveelt. Wil je met met majongen op het internet? Kan via Mahjongtime.com Als je aangeeft wanneer je inlogt dan maak ik een tafel aan die heet relaxedmahjong kunnen we gezellig mahjongen. Je kunt er bijna niet mee ophouden. Wil je een ingescande lijst met mogelijkheden? Dan scan ik hem voor je in. Hanneke kan het heel erg goed. We hebben zaterdag gezellig ge(kaas)fondued en daarna enkele spelletjes gespeeld. Hanneke won met glans! Volgende week vieren we de Sint bij Mamski. Wij missen je ook!

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Eveline

  • 28 November 2007 - 17:26

    Maria:

    Hey Meis...

    Schandalig dat het pas mijn eerste reactie is...kben nog een echte hyvert, maar de rest...pfff.. Maar goed..kben zeker op de hoogte gehouden door ROB!
    Echt jammer dat je hier niet meer bent! Was toch wel enorm gezellig...als je terug komt...gaan we met zn allen borrelen!!!!! Al zie ik Harm niet zo vaak...die is volgens mij helemaal in LOVE! Maar jij..no special feelings??? Fladderen???? HAHA

    En idd laat het maar een pittige tante zijn...dat je lekker aan de slag kunt! Errug jammer anderz...Kben benieuwd of ze er een succes van gaat maken. PS LEUKE FOTÖ's! GEZELLIG!!!

    MEID>>>GENIET VAN ALLE MOMENTEN EN TOT GAUW!!!!

    KUSSSS


  • 30 November 2007 - 00:51

    Anja:

    hey ell
    lees alle informatie maar hoor eigenlijk nooit of je het wel naar je zin hebt meisje ?
    hoe gaat het eigenlijk met je???
    was het een goed idee of heb je zoiets van...och ja weer een ervaring rijker.
    heb je wel plezier of...een beetje heimwee.
    in ieder geval ik hoop dat het goed met je gaat want denk eraan je bent maar een keer jong.en ik kan het weten haha

    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2008

wat was er te zien..onderweg

01 December 2007

warme groetjes

28 November 2007

boring

26 November 2007

Verkeerde adres

23 November 2007

tja...
Elleke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 34871

Voorgaande reizen:

22 Januari 2012 - 19 Juni 2012

South Africa - Cape Town

01 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: