lieve mensjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elleke - WaarBenJij.nu lieve mensjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elleke - WaarBenJij.nu

lieve mensjes

Door: Elleke

Blijf op de hoogte en volg Elleke

20 November 2007 | Nederland, Amsterdam

Hey lieve mensen aan de andere kant van de wereld….

Heb een nieuwe manager (is eigenlijk superviser) gekregen. Iedereen blij behalve ik, zij kende hem al, gelukkig is hij er maar voor tijdelijk totdat er een nieuwe is. De eerste dag dat hij er was hadden ik en de 3 andere nieuwe een training en hij gaf mij echt het gevoel dat ik dom ben, dus ik later terug gegaan, was ie aan het trainen, was niet echt blij dat ik hem kwam storen tijdens zijn krachtpatsertraining. Ik dat tegen hem gezegd en deed toen echt zo van hoe kom je daar toch weer bij, waardoor ik mezelf nog dommer voelde. Hij is echt zo’n typische balgehakt. Gister had hij seaweed pakking ingepland voor mij, dus ik beleeft bedankt, krijg ik meteen naar mn hooft of ik hem opnieuw heb ingepland voor behandeling, maar dat wilde die niet. Hij meteen boos, wat heb ik je nou geleerd, heb t al twee keer gezegd. Had ik net een lekker dagje gehad en voelde me goed, ruïneert hij het weer helemaal. Later sprak ik nog met een ander meisje, en zij mocht hem ook helemaal niet in het begin, moet hem gewoon leren kennen waarschijnlijk. Maar wordt al misselijk als ik alleen al zn kop zie.
Verder heb ik van mn oude manager deze cruise mn eigen kamertje gekregen voor hotstone massage en dat bevalt echt heel goed, heb het nog niet mega druk, maar ben wel lekker bezig, en de gasten maken mij vrolijk, dit vind ik leuk, ik weer happy.
Vandaag vrij geweest in Aruba, eerst lekker uitgeslapen iedereen naar t strand, maar had geen behoefde aan andere, dus lekker wezen shoppen, mam jouw eerste cadeautje is al binnen, haha. Verder alleen kort broekje met topje gekocht met Aruba erop.

Ga me niks aantrekken van die balgehakt, ik weet dat ik goed ben en vind mn werk leuk en dat wil ik zo houden, dus ik ga er lekker het beste van maken en hij kan de pot op!
Dikke knuffel van een sterk meisje, maar die t thuis toch heel erg mist.

ps eef wat was dat met de veiligheidsdienst.. had wel smsje gekrege zoiets maar gewist, was zeker weer grapje van ruud...haha

ps2 fijn dat jullie nog steeds berichtjes terug schrijven vind ik erg fijn en houd me goed!

  • 20 November 2007 - 09:37

    Dorit:

    Volhouden meisje, en van alle eikels lekker niets aantrekken. wij weten allemaal dat je fantastisch bent. Dikke knuffel ,en de groetjes van de brugpiepels.Dorit

  • 20 November 2007 - 11:11

    Corry:

    Hoi Elleke
    Laat die man mooi links liggen ,en fijn van de mensen en omgeving genieten,
    je weet dat wij (je klantjes)weten hoe goed je bent,en je missen,dus laat die man!!
    heel veel groetjes van Corry en een dikke lebber van Jacky

  • 20 November 2007 - 13:17

    Robert:

    geef hem maar een kop stoot van mijn wat een lullo komt zeker wat tekort ? hij weet zeker niet wat hij in huis heeft gehaald wij wel nauw hauw je sterk groetjes je brug mensen

  • 20 November 2007 - 18:29

    Big Sister:

    Hey Zussy,

    Ach ja, sommige mensen voelen zich heel wat... dat zijn inderdaad dus de zogenaamde balgehaktjes.
    Die lopen echt de hele dag rond van; Ooooh wat ben ik goed! Ooooh wat ben ik knap (ff trainen in de sportschool)! Ooooh wat ben ik geweldig, en IK ben de manager!
    Echt zo'n types gevalletje van; Mag ik ff n bakje? Barf!

    Trek je je er maar gewoon niets van aan... denk maar dat hij gebakken lucht is! Als je het maar niet laat aanbranden, want dan gaat het zo stinken.

    Dikke knuf & kuzz
    Van Sander & je zus

  • 21 November 2007 - 12:58

    Karin:

    hoi elleke, de mensen zijn nieuwsgierig hoe het je vergaat. Heb je veel te doen of is het rustig? Waarom had je drugscontrole omdat er veel gesmokkeld wordt door het personeel of wat. Waar ga je nu naar toe ?

  • 22 November 2007 - 00:09

    Anja:

    trek je niks aan van die bal gehakt ell.
    je weet wat je waard bent schat!!!!!
    zulke heb je er altyd wel bij.
    geniet maar liever van de carrabien.
    liefs van mij x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2008

wat was er te zien..onderweg

01 December 2007

warme groetjes

28 November 2007

boring

26 November 2007

Verkeerde adres

23 November 2007

tja...
Elleke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 34872

Voorgaande reizen:

22 Januari 2012 - 19 Juni 2012

South Africa - Cape Town

01 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: